Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Näst sista april!

Av Monica Karlsson - 29 april 2013 09:13

Det är en vanlig måndag, dagen innan Valborg.

Har varit hos tandläkaren och där såg allt bara bra ut :)

Nu så har jag tvätt och åter tvätt, mindre kul.

Förhoppningsvis nu idag så blir min son Marcus HELT KLAR med alla sina KORT i skolan. Han har bara en grej att göra idag med Hjullastaren, sen så :) Önskar honom allt gott <3 . Resten av terminen ska det bara vara praktik och vanliga ämnen som återstår. 


Jag har inte heller träffat mina tjejer nåt i helgen, så nu saknar jag dom rejält.

Tänk vad barn och barnbarn kan göra sitt :)

Jag är SÅ lyckligt lottad!!!

Måste bara ha en bild på mitt barnbarn med i detta inlägg :)

Älskar henne/dig så, lilla Thilde <3


Kramiz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica Karlsson - 5 maj 2013 11:47

När jag lägger ut bilder , så "verkar" dom inte komma med :( Är det så??? Jag kan inte se dom nånstans , bara på mitt arkiv. Ser Ni några bilder nånstans , på min sida?   Tacksam för ett svar :) Tänker annars finna en annan "bloggsida" ;) ...

Av Monica Karlsson - 5 maj 2013 11:12

Snart vankas det åt en ytterligare ny vecka. Denna vecka som gått har varit händelserik. På Valborg åkte Jag , Ida och Anette ut med Per mfl till ön Holmen som ligger ute i Hjälmaren. Det blev tyvärr ingen brasa pga lite "förseningar" mm. Men det gjo...

Av Monica Karlsson - 30 april 2013 09:46

Idag är det äntligen dags att ta farväl av den kalla tiden och välkomnar verkligen den varma tiden. Jag, Ida & Anette ska med Per ut till Holmen i Hjälmaren och fira lite Valborg. Det blir att sova i båten. Ida ser jätte mycket fram emot detta, jag...

Av Monica Karlsson - 27 april 2013 09:27

Vad härligt det är att stiga upp i ottan, sätta på en kopp kaffe och bara få vara.  Härligare blir det då mina kids vaknar o gör mig sällskap.  Idag är det en sådan dag jag ska ta dagen som den kommer, har inget inbokat eller så.  Tyvärr är int...

Av Monica Karlsson - 26 april 2013 08:35

Hej alla!   Jag har blivit så inspirerad av en vän som har skaffat sig en blogg, så nu tänkte jag också att det var dags för min del. Om man älskar att skriva och dela med sig av sitt liv, så är ju detta en helt perfekt idé.   Här kan man j...

Presentation


Lev livet o njut av det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards